Nu är vi i full gång...

Kan inte annat än säga att öppningen blev kalasbra! Hela 83 härliga ungdomar o en massa föräldrar gjorde vår dag :)
Veckan som varit har ca 70 barn besökt oss dagligen. Vi avslutade veckans eftermiddag med film, hela biorummet var fullt av härliga skrattandes ungdomar med popcornspåsar i händerna.
Tack till alla som besökt oss denna vecka och ett extra stort tack till Emelie, Thitima och Hanna för all hjälp... Vi hade nog inte klarat av trycket utan er :)
I-L, Nicklas & Moe..

< Kommentarer.

tack för biobiljetten har inte precis bestämt film men jag tänker på saken jag känner min trygghet nu på nya minigården där kan inte stora ungdomar krossa fönster eller skräpa som de gjorde på gamla minigården jag har min trygghet oss minigården om jag känner mig ledsen kan jag alltid vända mig till er Nicklas Mohammed i-l ni har alltid varit nära mig jag kan berätta alla mina känslor om jag är ledsen tröstar ni mig ni har alltid varit vid min sida och det ska ni alltid göra till när jag dör tack för all stöd ni är mina änglar och Mikaela en stor kram från Emelie du har också varit på min sida och hjälpt mig puss kram Emelie

Svar: Tack för dom fina orden de värmer våra hjärtan :)
minigarden.blogg.se

2014-12-01 // 00:11:24

tack så hemskt mycket för biobiljetten
och för stöd som hjälpt mig med allt och tack att ni har varit på min sida om jag behöver hjälp så kommer ni om jag är ledsen så tröstar ni mig tack i-l mohammed niklas mikaela

2014-12-01 // 17:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback