Hej alla Minigårdare!

En fråga från en som besökt Minigården så gott som dagligen:        

Hej det är Pavel och jag undrar vad som kommer att hända med minigården efter branden? Ville bara fråga eftersom det är ju så sjukt synd för de som går på fritids och för de som ska börja. Svara gärna / Pavel 

Svar:                         Hej Pavel! Först får jag be om ursäkt för att du har fått vänta på svaret så länge. Minigården kommer att finnas kvar men i tillfällig lokal till vi får ett nytt hus. Kan för tillfället inte skriva ut vart men återkommer så fort vi själva har fått klartecken från dom som bestämmer. Hoppas du tänker fortsätta att komma till oss :)
 
Hälsningar I-L
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
Nu är det snart dags att starta upp för en ny spännande termin!
Efter det tragiska som hänt med vårat fina hus *Allaktivitetshuset* så kommer vi att starta i andra lokaler. Information kommer inom kort! 
Hälsningar personalen..

< Kommentarer.

Jag är riktigt orolig för tänk om de startar en ny brat på huset de kommer bygga asså minigården men jag tänker på det nästan hela tiden jag är ledsen efter det som hänt arg men jg hoppas det blir Brå när de bygger up det ibland vågar jag inte ens gå ut för att jag blir rädd svara snälla


Svar: Förstår din oro Emelie och vi får verkligen hoppas att alla kommer vara rädda om det nya huset när det är på plats.
minigarden.blogg.se

2014-08-30 // 10:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback