Då var det dags för skolstart! Välkommen HT 2014 :)

Här kommer lite information angående Minigården!
Vi har fått en ny lokal, den ligger på plan 3 i Skäggetorp centrum. Som läget är just nu så kommer vi INTE kunna öppna tidigare än september månad. Som ni förstår så måste vi införskaffa allt nytt igen då inget gick att rädda från branden. Niklas, Mohamed o jag I-L gör allt vad vi kan för att komma igång så fort som möjligt.
Vi kommer att gå runt i alla berörda klasser under torsdagen den 14/8 och ge er mer information..
 
Ni som har vänner som bor i området men går i andra skolor i Linköping,, sprid gärna informationen till dom..
Med vänliga hälsningar
Personalen
 
 

< Kommentarer.

Jag är orolig för huset som ska byggas up tänk om de bränner ner det jag är väldigt ledsen över allt som har hänt tänker på det så mycket

Svar: Förstår att det finns en oro över allt som hänt i sommar :( Nu tar vi nya tag och startar inom det snaraste upp i ny lokal tills det nya huset står på plats :) Hoppas du kommer till oss så fort vi öppnar :)
minigarden.blogg.se

2014-08-30 // 10:15:15

ja det ska jag som vanligt varje dag där på platshahha

Svar: Det låter kanonbra :) Vi vill gärna se dig där o har en uppgift till dig om du vill...
minigarden.blogg.se

2014-09-25 // 16:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback