Mitt namn är Amisi!

När Muntadar och jag fick frågan om vi ville göra en rapplåt tillsammans med Antone Mecca så var det inte svårt att tacka jaaaaaaaa!! Det var roligt att skriva en text och spännande att jobba med Anton och Muntadar. Vi fick testa hur en studio fungerar. Det blev en bra låt som jag är stolt över. Hoppas ni tycker den är bra :)
Kanske får ni se mer av mig snart!!
 
Vid tangentbordet Amisi.

< Kommentarer.

Kul att Amisi har skrivit! Hoppas verkligen att vi får se mer av honom inom en snar framtid. Musik är verkligen hans grej! Bra jobbat killen!!

2013-03-20 // 19:42:59
» Mirna

Amisi style

2013-03-21 // 18:44:13

Å WOW! Vad bra ni är, killar! Helt underbar låt och text.

2013-03-26 // 11:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback